Salam sejahtera,

Kami menawarkan perkhidmatan untuk menguruskan pinjaman peribadi bagi kakitangan kerajaan dan badan berkanun, kakitangan bertaraf kontrak dan juga kakitangan swasta.



Isu utama yang membelenggu bakal peminjam adalah senarai hitam CCRIS dan CTOS. Bagi pengetahuan bakal peminjam, kami juga turut menguruskan kes-kes pinjaman dari peminjam yang namanya sudah disenarai hitamkan dalam CCRIS / CTOS. Walaupun begitu, kelayakan dan kelulusan pinjaman adalah tertakluk kepada pihak bank. Semua permohonan bagi pembiayaan peribadi akan dihantar kepada Bank Rakyat untuk tujuan penilaian dan pemprosesan. Bagi peminjam yang sangat memerlukan, ini adalah peluang terbaik anda untuk 'consolidate' dan menyelesaikan segala pinjaman anda dengan cara yang lebih mudah dan pantas. Anda boleh menghubungi kami di info@tradeprosolution.co.cc untuk keterangan yang lebih lanjut.

UNTUK PERINGATAN : 
PIHAK TRADE PRO SOLUTION TIDAK MENGENAKAN / MENGAMBIL SEBARANG BAYARAN UPFRONT BAGI MENGURUSKAN PERMOHONAN ANDA. 


PIHAK TRADE PRO SOLUTION TIDAK MENJAMIN KELULUSAN 100% BAGI SETIAP PERMOHONAN YANG DIBUAT, KERANA IANYA TERTAKLUK KEPADA KELULUSAN DARI BANK RAKYAT. 


PIHAK TRADE PRO SOLUTION JUGA MENGENAKAN CAJ KONSULTANSI YANG BERPATUTAN BAGI SETIAP PINJAMAN PERIBADI YANG TELAH LULUS. 


SILA RUJUK TERMA DAN SYARAT BAGI MENDAPATKAN MAKLUMAT LENGKAP MENGENAI DOKUMENTASI DAN PROSEDUR PINJAMAN SEBELUM BERURUSAN DENGAN PIHAK KAMI.

Categories:

Leave a Reply